Ο Αντώνης Αδάναλης κατέχει τη θέση του Sales Operations & BMW i Manager στο BMW Group Hellas. Είναι υπεύθυνος για την ανάπτυξη της μάρκας BMW i στην Ελλάδα και ταυτόχρονα για την εφαρμογή των υπηρεσιών, που περιλαμβάνονται στο πακέτο “360o Electric” της BMW.
Έχει πτυχίο δημοσιογραφίας και δραστηριοποιείται επαγγελματικά στο χώρο του αυτοκινήτου από το 1993. Για 14 χρόνια και μέχρι τα τέλη του 2006 εργάστηκε στον Όμιλο της Motor Press Hellas, ως Συντάκτης στο περιοδικό Auto Τρίτη (1993-1997) Αρχισυντάκτης στο περιοδικό Auto Motor und Sport (1997-2000) Διευθυντής Σύνταξης στα περιοδικά Car Week και Auto Motor und Sport (2000-2005) και Internet Development Director για τα web site του Ομίλου (2005-2006).
Το 2007 εντάχθηκε στο δυναμικό του BMW Group Hellas, αναλαμβάνοντας τη θέση του Commercial Trainer (2007-2011) και πιστοποιήθηκε ως BMW Group Master Trainer. Στη συνέχεια ανέλαβε την ευθύνη του τμήματος Product & Pricing (2012-2014) ενώ από τον Ιανουάριο του 2013 ανέλαβε παράλληλα ως Project Leader, το λανσάρισμα της μάρκας BMW i στην Ελλάδα. Από τον Ιούλιο του 2014 κατέχει τη θέση του BMW i Manager, ενώ από τον Ιούνιο του 2016 ανέλαβε παράλληλα τα καθήκοντα του BMW Sales Operations Manager.